Home / Business / Primavara inseamna o reimprospatare a brandului.

Apr 23rd

2013

flori_de_primavara_poze_2

Nu o sa mergem atat de departe cu gandul pana la un proces de rebranding. Sa privim aceasta curatenie de primavara ca pe o reorganizare a ceea ce ar trebui sa facem poate putin diferit fiindca ce a functionat acum trei luni nu va functiona in totalitate la fel si acum.

Pana la urma, nici noi nu purtam primavara aceleasi haine pe care le purtam iarna, nu-i asa? In acelasi mod, si brandul nostru are nevoie de haine noi. Iata cateva aspecte care ne pot ajuta in acest proces de reimprospatare:

1. Reevalueaza-ti audienta.

E nevoie sa ne redefinim periodic publicul tinta deoarece vom vedea ca la orice noua analiza vom fi nevoiti sa facem ajustari. Fie ca va trebui sa includem in target noi segmente de clienti, fie ca, dimpotriva, vor exista tipologii la care va trebui sa renuntam, astfel de modificari nu vor inceta sa fie necesare.

2. Actualizeaza-ti ofertele.

In ziua de azi, e important sa stii cum sa vii cu ceva diferit fata de ceea ce a fost oferit pana in prezent. Analizeaza-ti domeniul in care activezi, vezi care sunt tendintele si ce ofera competitorii. Cu putin noroc, vei descoperi produse pe care le ai in stoc si pe care nu le promovai suficient chiar daca iti puteau aduce un profit mare.

3. Fii activ pe conturile de social media.

Chiar daca traficul de pe site este unul ridicat, nu iti neglija profilurile de social media. O pagina de brand pe Facebook lasata in paragina sau un cont de Twitter actualizat ultima oara in urma cu cinci luni nu fac deloc o impresie buna.

4. Fii la curent cu ce se spune despre tine.

Cauta numele brandului in Google si informeaza-te in legatura cu ce se spune despre tine in online. Este important sa ai o parere de ansamblu asupra modului in care esti perceput in acest mediu. In plus, poti seta o alarma pe Google astfel incat sa primesti notificari ori de cate ori numele companiei tale e mentionat pe Internet.

Autor: Mihaela Pascu

Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe Facebook:

Citat

„Creativitatea înseamnă să vezi ceva ce încă nu există.” Michele Shea

Definitie

Conform DEX, creativitatea înseamnă „capacitatea de a crea, de a produce valori.”

Pe scurt

Creativitatea în publicitate înseamnă: simplitate, direcţie şi claritate, inteligenţă speculativă, originalitate.

ThesearetagsandcanbelabeledanythingyouwantCoolgreat

Leave a comment

Your email address will not be shared or published. Required fields are marked *