Home / Lifestyle / Cuvinte care vand

Mar 6th

2013


Cand vindem o idee, un produs sau un serviciu, cuvintele sunt armele noastre. Ele trebuie sa fie in foma maxima: stralucitoare, cu nuante, in numar suficient pentru diferite ocazii. Cuvintele potrivite aduc bani, ceea ce, pentru cei din domeniul vanzarilor, este un lucru senzational.

Care sunt deci cuvintele care vand? Pentru a le gasi, trebuie sa aruncam o privire catre comportamentul si instictul uman. Dupa ce tanjesc oamenii cand cumpara bunuri sau servicii?

Andy Maslen, in cartea sa “Write To Sell” (Scrie ca sa vinzi, n.r.), crede ca exista sapte pacate mortale care merita luate in calcul: mandria, invidia, lacomia, dorinta (de putere, trupeasca etc.), mania, avaritia si lenea. Daca luam mandria, de exemplu, cu alte cuvinte ego-ul, poti sa incerci sa perii pe cineva spunandu-i ca are un intelect senzational, ca stie atat de multe, bla, bla, bla… Alternativa este sa fii mai subtil si sa ceri feedback sau sfaturi.

Este nevoie de cuvinte care, asemeni furnicilor, duc in spate, vorbind despre impact si valoare, o greutate mult mai mare decat a lor proprie: cum sa, considerabil, feedback, succes, de succes, avansat, impact, valoare, abordare, curat, acum, provocare, adevar, oferta, garantie, proaspat, satisfactie, direct, pur, important, imbunatatire, simplu, testat, relaxare, natural, incredere.

 

Expandable content 1

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit cras ultricies dictum lucta Sed lacinia velit a orci arg tincidunt et

Expandable content 2

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit cras ultricies dictum lucta Sed lacinia velit a orci arg tincidunt et

Expandable content 3

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit cras ultricies dictum lucta Sed lacinia velit a orci arg tincidunt et

ThesearetagsandcanbelabeledanythingyouwantCoolgreat

Leave a comment

Your email address will not be shared or published. Required fields are marked *