Home / Business / Ce este creativitatea in publicitate?

Apr 19th

2013

creativitatea1

„Creativitatea înseamnă să vezi ceva ce încă nu există.” Michele Shea

Pentru a putea fi înţeles acest concept, trebuie definită, în primul rând, creativitatea.

Aşadar, creativitatea este „o trăsătură complexă a personalităţii umane, constând în capacitatea de a realiza ceva nou, original.”

Totodată, creativitatea este „abilitatea de a transcende ideile, regulile, modelele, relațiile tradiționale și de a crea noi și semnificative idei, forme, metode, interpretări; originalitate sau imaginație.”

Conform DEX, creativitatea înseamnă „capacitatea de a crea, de a produce valori.”

Prin urmare, creativitatea este acel proces prin care neuronii umani produc idei năstruşnice, originale, valoroase. Transpusă în publicitate, creativitatea ajută la poziţionarea brand-urilor unele faţă de celelalte, la crearea ADN-ul brandului, sau la atragerea potenţialilor consumatori.

Din multitudinea de brand-uri existente pe piaţă la ora actuală, aferente oricărui tip de produs, ar fi oarecum dificil să se facă alegeri numai pe baza încercării produsului şi raportându-ne la calitatea sa. Aici intervine creativitatea. Sau nu, mai bine zis, aici intervine publicitatea, alături de creativitatea indispensabilă acesteia.

Pe scurt, creativitatea în publicitate înseamnă: simplitate, direcţie şi claritate, inteligenţă speculativă, originalitate.

creativitatea2

Citat

„Creativitatea înseamnă să vezi ceva ce încă nu există.” Michele Shea

Definitie

Conform DEX, creativitatea înseamnă „capacitatea de a crea, de a produce valori.”

Pe scurt

Creativitatea în publicitate înseamnă: simplitate, direcţie şi claritate, inteligenţă speculativă, originalitate.

ThesearetagsandcanbelabeledanythingyouwantCoolgreat

Leave a comment

Your email address will not be shared or published. Required fields are marked *