Home / Blog

Jan 29th

2015

INTRODUCERE IN PUBLICITATE

  Atât publicitatea cât şi relaţiile publice joacă un rol tot mai important în viaţa socială, fiind indisolubil legate de comunicarea de masă, al cărei impact atât asupra individului cât şi a societăţii în ansamblu sunt binecunoscute. Ele sunt expresii ale unor paradigme economice, sociale şi chiar politice şi se bucură de sprijinul unui aparat […]

Apr 23rd

2013

Primavara inseamna o reimprospatare a brandului.

Nu o sa mergem atat de departe cu gandul pana la un proces de rebranding. Sa privim aceasta curatenie de primavara ca pe o reorganizare a ceea ce ar trebui sa facem poate putin diferit fiindca ce a functionat acum trei luni nu va functiona in totalitate la fel si acum. Pana la urma, nici noi nu purtam primavara aceleasi haine pe care le purtam iarna, nu-i asa? In acelasi mod, si brandul nostru are nevoie de […]

Apr 23rd

2013

Sloganul

Sloganul este asemeni unei cârme în procesul de creaţie. Cele mai bune sloganuri sunt propoziţii atât de simple, încât nu poţi să le găseşti niciun nod în papură, cum spune vorba. Tot ce poţi să spui e că e bun. Atât. Încerci să schimbi, să adaugi, să rescrii. Ghici ce? Nu ai să reuşeşti pentru că […]

Apr 19th

2013

Ce este creativitatea in publicitate?

„Creativitatea înseamnă să vezi ceva ce încă nu există.” Michele Shea Pentru a putea fi înţeles acest concept, trebuie definită, în primul rând, creativitatea. Aşadar, creativitatea este „o trăsătură complexă a personalităţii umane, constând în capacitatea de a realiza ceva nou, original.” Totodată, creativitatea este „abilitatea de a transcende ideile, regulile, modelele, relațiile tradiționale și de a […]

Mar 6th

2013

Sfaturi la care nu ne-am gandit niciodata. Secretele expertilor in online

Avem tendinta, de foarte multe ori, sa reinventam roata, sa pornim totul de la zero, sa ne ingreunam singuri traseul. In multe astfel de situatii, toate aceste piedici sunt si scuze pe care ni le servim singuri in incercarea de a mai trage putin de timp inainte de a trece la fapte. In rest insa, […]

Mar 6th

2013

Fidelizeaza-ti clientii in 9 pasi

Atragerea de noi clienti este importanta pentru orice afacere, insa si mai importanta este loializarea clientilor deja existenti. Clientii fideli sunt de obicei mai satisfacuti de produsele si serviciile oferite, sunt mai dispusi sa recomande si altora compania ta si sa cumpere din nou produsele tale. Iti prezentam mai jos opt strategii eficiente de fidelizare […]

Mar 6th

2013

Fa-ti brandul memorabil in 3 pasi simpli

Care sunt primele branduri care iti vin in minte daca ar trebui sa faci acum o lista cu cinci nume? Stii de ce tocmai aceste nume sunt primele pe care ti le amintesti? Ce ti-a atras atentia la ele? Ce te-a facut sa le tii minte intr-o mare de branduri mai mici sau mai mari? […]

Mar 6th

2013

Cuvinte care vand

Cand vindem o idee, un produs sau un serviciu, cuvintele sunt armele noastre. Ele trebuie sa fie in foma maxima: stralucitoare, cu nuante, in numar suficient pentru diferite ocazii. Cuvintele potrivite aduc bani, ceea ce, pentru cei din domeniul vanzarilor, este un lucru senzational. Care sunt deci cuvintele care vand? Pentru a le gasi, trebuie […]

Mar 6th

2013

Cum sa transformi vizitatorii site-ului in clienti

Multe dintre companii investesc timp, resurse si multa munca in construirea site-ului de business si in selectarea acelor produse si serivcii care sa fie oferite clientilor potentiali. Dar ce te faci cand nimeni nu viziteaza site-ul respectiv? Sau mai rau, cand acesta are parte de trafic, dar nu si de cumparatori? Daca rezultatele site-ului sunt […]

Mar 6th

2013

Ciudatenii din alte vremuri – 14 reclame vintage bizare

In urma cu cinci decenii, fumatul era complet neingradit si la mare moda, idealul de frumusete nu avea nimic de-a face cu trupurile foarte slabe, consumul de alcool la serviciu nu era o problema, iar dropsurile cu cocaina erau o normalitate. Business Insider a realizat o colectie de reclame vintage bune de amintit ca lucrurile […]

Page 1 of 212